Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013


24/01/2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επιτάσσοντας η κυβέρνηση τους παράνομους «ασθενείς-απεργούς» γελοιοποιεί την νομιμότητα
Δυστυχώς, η κυβέρνηση απέναντι στους παράνομους "ασθενείς-αδειούχους-απεργούς" του Μετρό, επέλεξε, προχωρώντας στην εφαρμογή του μέτρου της επίταξης υπηρεσιών, να δράσει "εξόχως" παράνομα.

Η επίταξη υπηρεσιών αποτελεί κατ' ουσίαν παραβίαση της θεμελιώδους αρχής της απαγόρευσης της αναγκαστικής εργασίας (υπ’ αριθ. 29 Δ.Σ.E. του 1930 περί αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας, υπ’ αριθ. 105 Δ.Σ.E. περί καταργήσεως της αναγκαστικής Εργασίας του 1957 κ.λπ.).
Για το λόγο αυτό, οι διεθνείς συμβάσεις εργασίας δέχονται εξαιρέσεις μόνο σε περιπτώσεις ανώτερης βίας (πόλεμος, καταστροφές ή απειλές καταστροφών, όπως πυρκαγιές, πλημμύρες, λιμοί, σεισμοί, επιδημίες κλπ.), ρητώς δε αποκλείουν τη χρησιμοποίηση της αναγκαστικής εργασίας "ως μέτρο κολασμού για τη συμμετοχή σε απεργία".

Αυτό σημαίνει ότι το μέτρο της επίταξης για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών σε περίοδο ειρήνης επιτρέπεται  αποκλειστικά και μόνο α) για αμυντικές ανάγκες, β) για ανάγκες που προκαλούνται από φυσικές καταστροφές και γ) λόγω κινδύνων της δημόσιας υγείας.

Η κυβέρνηση προτίμησε την παρανομία αντί θαρραλέα και έντιμα να προχωρήσει στην εφαρμογή του Συντάγματος και του Νόμου δηλαδή,

α) Να εφαρμόσει το άρθρο 14 § 10 περίπτ. ε' Ν. 1264/1982 που ορίζει ότι οι συνδικαλιστές απολύονται  "όταν εξακολουθούν να συμμετέχουν σε απεργία που κρίθηκε με δικαστική απόφαση μη νόμιμη ή καταχρηστική" 

β) Να καταθέσει αγωγές αποζημίωσης κατά των συνδικαλιστικών φορέων που παρανόμως απεργούν και κατά των ίδιων των συνδικαλιστών ζητώντας την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη το Μετρό από την 8ήμερη παράνομη απεργία καθώς η εταιρεία χάνει κάτι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ εξ αιτίας δικαστικώς αναγνωρισμένης παράνομης πράξης τους!

γ) Να στραφεί κατά της διοίκησης του Μετρό αστικά και ποινικά : 1) Γιατί καθυστέρησε να προσφύγει έγκαιρα δικαστικώς για να κηρυχθεί η απεργία παράνομη, 2) Γιατί συνήργησε με πράξεις ή παραλείψεις των οργάνων της στην κατασκευή "απεργών-μαϊμού", ώστε η συντριπτική πλειοψηφία τους να αμείβεται (εδώ προκύπτει και αδίκημα απάτης),  3. Γιατί ήδη δεν έχει, ως όφειλε, προβεί στις αναγκαίες ενέργειες για την απόλυση των παρανομούντων συνδικαλιστών και την κατάθεση κατ' αυτών αγωγών αποζημίωσης.

δ) Να έχει ήδη ενημερώσει τους "απεργούς" ότι έχουν χάσει 8 ημέρες άδειας με αποδοχές, δεδομένου ότι οι ημέρες συμμετοχής σε παράνομη απεργία αφαιρούνται από την ετήσια άδεια.

Αυτές είναι οι ενδεδειγμένες ενέργειες στις οποίες η Κυβέρνηση όφειλε άμεση ήδη να έχει προχωρήσει, εάν ήθελε να κάνει νόμιμα, έντιμα και θαρρετά τη δουλειά της και εάν ήθελε να συγκρουστεί ουσιαστικά με τα συνδικαλιστικά κατεστημένα και με τις συνέργειες διοικήσεων ΔΕΚΟ και αμαρτωλού συνδικαλισμού.

Δυστυχώς ακόμη μια φορά ο κομπογιαννιτισμός επικράτησε.
Πληροφορίες
Γραφείο Τύπου
Τηλ. 210 7472530
Email press@drassi.gr

Ο Ευ. Βενιζέλος στη Γραμματεία της ΚΟΕΣ (2): «Η χώρα θα κάνει τη στροφή, σε πείσμα των ετερόκλητων δυνάμεων του αδιεξόδου και της καταστροφής»

Ο Ευ. Βενιζέλος στη Γραμματεία της ΚΟΕΣ (2): «Η χώρα θα κάνει τη στροφή, σε πείσμα των ετερόκλητων δυνάμεων του αδιεξόδου και της καταστροφής»

ΤΟ ΒΗΜΑ - Επιστρατεύει τους εργαζόμενους σε Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ η κυβέρνηση - Γενικό απεργιακό μπλάκ άουτ στις συγκοινωνίες - κοινωνία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Επιστρατεύει τους εργαζόμενους σε Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ η κυβέρνηση - Γενικό απεργιακό μπλάκ άουτ στις συγκοινωνίες - κοινωνία

Χωρίς Μετρό και την Πέμπτη - Έρευνα για τη μαζική χρήση αδειών τις ημέρες απεργίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Χωρίς Μετρό και την Πέμπτη - Έρευνα για τη μαζική χρήση αδειών τις ημέρες απεργίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Guardian: Η «πολιτική σταθερότητα» στην Ελλάδα κινδυνεύει ελέω κλιμάκωσης βίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Guardian: Η «πολιτική σταθερότητα» στην Ελλάδα κινδυνεύει ελέω κλιμάκωσης βίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Η καγκελάριος Μέρκελ προτείνει στην Ισπανία να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για να "αποφύγει την αστάθεια"

Η καγκελάριος Μέρκελ προτείνει στην Ισπανία να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για να "αποφύγει την αστάθεια"

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ανάληψη ευθύνης για το τρομοκρατικό κτύπημα στο The Mall - πολιτική

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ανάληψη ευθύνης για το τρομοκρατικό κτύπημα στο The Mall - πολιτική

Ο Ευ. Βενιζέλος στη Γραμματεία της ΚΟΕΣ (2): «Η χώρα θα κάνει τη στροφή, σε πείσμα των ετερόκλητων δυνάμεων του αδιεξόδου και της καταστροφής»

Ο Ευ. Βενιζέλος στη Γραμματεία της ΚΟΕΣ (2): «Η χώρα θα κάνει τη στροφή, σε πείσμα των ετερόκλητων δυνάμεων του αδιεξόδου και της καταστροφής»

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μέρκελ προς Κάμερον: «Είμαστε ανοικτοί σε έναν έντιμο συμβιβασμό» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μέρκελ προς Κάμερον: «Είμαστε ανοικτοί σε έναν έντιμο συμβιβασμό» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Δημοσκόπηση: Το 40% των Βρετανών επιθυμεί έξοδο από την ΕΕ - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Δημοσκόπηση: Το 40% των Βρετανών επιθυμεί έξοδο από την ΕΕ - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ευ. Βενιζέλος: Όσοι ονειρεύονται το παλαιό ΠαΣοΚ χάνουν τον χρόνο τους - πολιτική

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ευ. Βενιζέλος: Όσοι ονειρεύονται το παλαιό ΠαΣοΚ χάνουν τον χρόνο τους - πολιτική

ΤΟ ΒΗΜΑ - Η λιτότητα, απίστευτο λάθος του ΔΝΤ παραδέχεται στέλεχός του - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Η λιτότητα, απίστευτο λάθος του ΔΝΤ παραδέχεται στέλεχός του - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Το πλάνο για την πώληση της Εταιρείας Ύδρευσης Θεσσαλονίκης - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Το πλάνο για την πώληση της Εταιρείας Ύδρευσης Θεσσαλονίκης - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Το πλάνο για την πώληση της Εταιρείας Ύδρευσης Θεσσαλονίκης - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Το πλάνο για την πώληση της Εταιρείας Ύδρευσης Θεσσαλονίκης - oικονομία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μόντι: «Οι Eλληνες πλέον έχουν γονατίσει» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μόντι: «Οι Eλληνες πλέον έχουν γονατίσει» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μόντι: «Οι Eλληνες πλέον έχουν γονατίσει» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Μόντι: «Οι Eλληνες πλέον έχουν γονατίσει» - κόσμος

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Βενιζέλος: Προκλητική διγλωσσία της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ στο εξωτερικό - Πολιτική

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Βενιζέλος: Προκλητική διγλωσσία της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ στο εξωτερικό - Πολιτική
Τι αναφέρουν οι νέες εκτιμήσεις των διεθνών οίκων για το ευρώ
Πηγή: Express.gr  24/01/13-08:56
ΝΑ διατηρήσουν την “bullish” στάση τους απέναντι στην ισοτιμία ευρώ/δολαρίου προτρέπει τους επενδυτές η Bank of America Merrill Lynch, με στόχο τα 1,3309 δολ, πριν το ευρώ ενισχυθεί στα 1,3388 και στη συνέχεια στα 1,3487/1,3603, και εκτιμά ότι η ισοτιμία ευρώ/δολαρίου δεν πρόκειται να διαπραγματευθεί κάτω από τα 1,30 δολ. τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Συνέχεια στο θετικό momentum για το ευρώ βλέπει και η Morgan Stanley στο α΄ τρίμηνο του 2013, όπου το κοινό νόμισμα αναμένεται να φτάσει τα 1,34 δολ. Προειδοποιεί ωστόσο ότι η επιδείνωση του outlook για την ανάπτυξη στις χώρες του πυρήνα της Ευρώπης θα το οδηγήσει πίσω στα 1,20 δολάρια έως το τέλος του έτους.

Ακόμη πιο τολμηρή για το ευρώ δηλώνει η HSBC, η οποία προβλέπει εκτόξευση του ευρώ στα 1,40 δολάρια το 2013, καθώς η πολιτική της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας θα γίνει πιο επιθετική και θα αρχίσει να μειώνει τα επιτόκια σε ορίζοντα 12μήνου.

Πτώση αναμένουν για το ευρώ το 2013 οι αναλυτές της Barclays Capital, με τη νομισματική πολιτική να αποτελεί τον κύριο παράγοντα που θα επηρεάσει την ισοτιμία ευρώ-δολαρίου. Η Barclays Capital εκτιμά ότι η αναπτυξιακή απόδοση στις ΗΠΑ θα είναι καλύτερη έναντι της ευρωζώνης και προτρέπει τους πελάτες της να τοποθετηθούν bearish απέναντι στο ευρώ, με το στόχο στα 1,22 δολ. έως το τέλος του 2013.

Για ράλι ύστερα από την "τροχιά διόρθωσης" του ευρώ κάνει λόγο ο ιαπωνικός οίκος Nomura, επισημαίνοντας πως δεν θα πρέπει να συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας στους επενδυτικούς κύκλους για τη διορθωτική πορεία του κοινού νομίσματος, αφού η κίνησή του αυτή θα αποτελέσει τη βάση για το επόμενο ανοδικό ράλι.
"Το ευρώ διορθώνει στην τρέχουσα συγκυρία στα επίπεδα των 1,3250 δολ.", σχολιάζουν χαρακτηριστικά οι αναλυτές του οίκου.

Κατά τον οίκο, το ευρώ θα κινηθεί ανοδικά προς τα επίπεδα των 1,3336 δολαρίων. Αν τα διασπάσει, συνεχίζει η Nomura, τότε ανοίγει ο δρόμος για τα επίπεδα των 1,3490 - 1,35 δολαρίων.
Πλήρως απαισιόδοξος δηλώνει ο Chris Turner, επικεφαλής του τμήματος ξένου συναλλάγματος του ομίλου ING Group. "Ως εδώ ήταν οι δυνατότητες του ευρώ. Τώρα θα πέσει κάτω των 1,30 δολαρίων σε διάστημα δύο μηνών, για να υποχωρήσει ως τα 1,20 δολάρια μέχρι το τέλος του 2013", ανέφερε στην τηλεόραση του Bloomberg.

Τα πέντε σενάρια, σύμφωνα με τα οποία το ευρώ θα υποχωρήσει κάτω από τα 1,30 δολάρια το α΄ και το β΄ 3μηνο του έτους, αναλύει σε νέα έκθεσή της η JP Μorgan. Το βασικό σενάριο που επικαλείται το ίδρυμα πάντως, θέλει το κοινό νόμισμα στα 1,32 δολάρια στο α΄ μισό του 2013, δεδομένης της βελτίωσης των συνθηκών στην ευρωζώνη και του ότι η Federal Reserve θα εξακολουθεί να έχει πιο χαλαρή νομισματική πολιτική από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Από εκεί και πέρα πέντε γεγονότα μπορεί να ρίξουν το ευρώ κάτω από τα 1,30 δολάρια: Μια νέα κυβέρνηση στην Ιταλία, η οποία θα χαλαρώσει τη δημοσιονομική προσπάθεια και θα καθυστερήσει τις δομικές μεταρρυθμίσεις, η διολίσθηση των δημοσιονομικών της Ισπανίας, ο πρώιμος τερματισμός της ποσοτικής χαλάρωσης (QE) από τη Federal Reserve, η πτώση της ελληνικής κυβέρνησης στην προσπάθεια εφαρμογής της ατζέντας της τρόικας, η περαιτέρω μείωση του επιτοκίου της ΕΚΤ κατά 25 μονάδες βάσης λόγω της παρατεταμένης ύφεσης.

Αδικαιολόγητα χαρακτηρίζει τα πρόσφατα κέρδη του ευρώ η Credit Agricole, την ώρα που η Ευρώπη κινδυνεύει με ακόμη πιο βαθιά ύφεση και οι επενδυτές αμφισβητούν την επιτυχία του προγράμματος αγοράς ομολόγων της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Όλα τα παραπάνω συνηγορούν σε μια πτώση του ευρώ κατά τη διάρκεια του γ΄ τριμήνου του 2013, προς τα 1,25 δολ. έως το τέλος του έτους, αναφέρει ο οίκος.
Tις προβλέψεις της για την ισοτιμία ευρώ/δολαρίου αναβάθμισε η Goldman Sachs, στα 1,40 δολ. σε ορίζοντα 3-6 μηνών, έναντι 1,25 δολ. και 1,33 προηγουμένως. Η “bullish” αλλαγή στάσης οφείλεται σε βασικούς παράγοντες, όπως ότι οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν  έλλειμμα στο ισοζύγιο πληρωμών και σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Goldman Sachs, το δολάριο είναι πιθανόν να υποτιμηθεί 2%-5% σε ετήσια βάση και δεύτερον ότι η δράση της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ στηρίζει την άποψη των αναλυτών της Goldman Sachs, ότι το δολάριο παραμένει υπό την πίεση της υποτίμησης.
 

Επαναστατικός κινητήρας που λειτουργεί με αέρα!

Τον δρόμο για μια νέα εποχή άνοιξε ο γαλλικός όμιλος Peugeot-Citro<00EB>n με την τεχνολογία Hybrid-Air

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΡΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013
Σε τρία χρόνια από σήμερα πολλά αυτοκίνητα θα κινούνται χρησιμοποιώντας ως πηγή ενέργειας τον αέρα. Ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot-Citroën παρουσίασε προχθές έναν καινούργιο υβριδικό κινητήρα (Hybrid Air) που λειτουργεί με συμπιεσμένο αέρα αλλά και με ντίζελ. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα τέτοιου τύπου που αναμένεται να τεθεί σε μαζική παραγωγή. Ο γαλλικός όμιλος, που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, υποστήριξε ότι η παραγωγή του κινητήρα είναι φθηνότερη από ό,τι των αντίστοιχων υβριδικών κινητήρων που δουλεύουν με μπαταρία ενώ ταυτόχρονα είναι πιο αποτελεσματικός στην ανάκτηση ισχύος από το φρενάρισμα.
Σύμφωνα με τους «Τάιμς», ο γαλλικός όμιλος, που κατέγραψε πτώση των πωλήσεών του κατά 16,5% πέρυσι, ανέφερε πως από το 2016 σκοπεύει να εφοδιάσει με τον νέο κινητήρα Hybrid Air τα δημοφιλή μοντέλα Peugeot 208 και Citroën C3 και πιθανώς ακόμη περισσότερα.

Η ΙΔΕΑ. Οταν ένα αυτοκίνητο με τον νέο κινητήρα θα φρενάρει, η ισχύς των τροχών θα μεταδίδεται στο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο ελέγχει αντλίες λαδιού. Αυτές συμπιέζουν τον αέρα που βρίσκεται σε έναν μακρύ κύλινδρο κάτω από το αυτοκίνητο και ο οποίος εκτείνεται από το καπό έως το πορτμπαγκάζ. Η ισχύς που αποθηκεύεται κατά τη διάρκεια της συμπίεσης μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα ή σε συνδυασμό με τον ντιζελοκινητήρα για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Η τεχνολογία του Hybrid Air αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη γαλλική κυβέρνηση. Στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να πουλήσουν μυστικά της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε άλλους κατασκευαστές. «Προσδοκούμε ότι η τεχνολογία θα αναπτυχθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα», ανέφερε ο Καρίμ Μοκαντέμ, διευθυντής του προγράμματος εξέλιξης του κινητήρα. «Επιθυμούμε αυτή η τεχνολογία να ωφελήσει ολόκληρη την κοινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας». Σύμφωνα με τον γαλλικό όμιλο, η έκδοση παραγωγής του κινητήρα, το 2016, θα εκπέμπει μόλις 69 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ντ. Κάμερον: «Πολιτική Ενωση με ένα κοστούμι για όλους δεν γίνεται» - κόσμος

ΤΟ ΒΗΜΑ - Ντ. Κάμερον: «Πολιτική Ενωση με ένα κοστούμι για όλους δεν γίνεται» - κόσμος

Πρώτο ΘΕΜΑ online : «Θα ξαναλειτουργήσει το μετρό αν…» - Ελλάδα

Πρώτο ΘΕΜΑ online : «Θα ξαναλειτουργήσει το μετρό αν…» - Ελλάδα

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Πάλι μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ σε δημοσκόπηση - Πολιτική

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Πάλι μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ σε δημοσκόπηση - Πολιτική

Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο, 13,1 δισ. ευρώ για τo 2012

Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο, 13,1 δισ. ευρώ για τo 2012

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ανταλλάσσουν «ρουκέτες» Συγγρού και Κουμουνδούρου - Πολιτική

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ανταλλάσσουν «ρουκέτες» Συγγρού και Κουμουνδούρου - Πολιτική

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Την επιστράτευση των απεργών στο Μετρό αποφάσισε η κυβέρνηση - Πολιτική

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Την επιστράτευση των απεργών στο Μετρό αποφάσισε η κυβέρνηση - Πολιτική

ΤΟ ΒΗΜΑ - Επιστρατεύει τους απεργούς του Μετρό η κυβέρνηση - Γενικό μπλάκ άουτ στις συγκοινωνίες - κοινωνία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Επιστρατεύει τους απεργούς του Μετρό η κυβέρνηση - Γενικό μπλάκ άουτ στις συγκοινωνίες - κοινωνία

ΤΟ ΒΗΜΑ - Guardian: «Εκρηκτική η κατάσταση στην Αθήνα - Σε κίνδυνο η πολιτική σταθερότητα» - πολιτική

ΤΟ ΒΗΜΑ - Guardian: «Εκρηκτική η κατάσταση στην Αθήνα - Σε κίνδυνο η πολιτική σταθερότητα» - πολιτική