GM-PSA/ Peugeot-Citroen: Συμφωνία σε συμπαγείς διαστάσεις
Εγκαταλείπουν τα σχέδια εξέλιξης ενός μεγάλου αυτοκινήτου οι δυο όμιλοι, και στρέφονται στην από κοινού εξέλιξη μιας νέας γενιάς μικρών βενζινοκινητήρων, ως μέρος διεύρυνσης της συνεργασίας τους.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, που εκδόθηκε την Πέμπτη 20/12/2012, πλέον, η συμφωνία τους θα επικεντρωθεί, πλην των μικρών κινητήρων, σε τρεις νέες πλατφόρμες οι οποίες θα φιλοξενήσουν τα πρώτα μοντέλα από το 2016.
Αναλυτικότερα, από τις παραπάνω πλατφόρμες θα προκύψει αρχικά ένα συμπαγών διαστάσεων crossover που θα φορέσει τα διακριτικά της Peugeot και ένα πολυμορφικό μοντέλο με τα διακριτικά των Opel/Vauxhall.
Στη συνέχεια αναμένεται ένα επίσης πολυμορφικό μοντέλο το οποίο θα μοιραστεί στις Peugeot, Citroen και Opel/Vauxhall, ενώ προβλέπεται και η εξέλιξη μιας επίσης κοινής πλατφόρμας που θα φιλοξενήσει μικρομεσαία μοντέλα για όλες τις παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες και τα οποία θα διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και θα διατεθούν στην Ευρώπη.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, στόχος είναι η εξέλιξη υψηλών επιδόσεων και μικρού κυβισμού αποδοτικών βενζινοκινητήρων τη βάση για τους οποίους θα αποτελέσει το πρόγραμμα εξέλιξης κινητήρων της PSA/Peugeot-Citroen “EB”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καρπός του συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Peugeot 208 που απαρτίζεται από μηχανικά σύνολα 1,0 και 1,2 λίτρων.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, που εκδόθηκε την Πέμπτη 20/12/2012, πλέον, η συμφωνία τους θα επικεντρωθεί, πλην των μικρών κινητήρων, σε τρεις νέες πλατφόρμες οι οποίες θα φιλοξενήσουν τα πρώτα μοντέλα από το 2016.
Αναλυτικότερα, από τις παραπάνω πλατφόρμες θα προκύψει αρχικά ένα συμπαγών διαστάσεων crossover που θα φορέσει τα διακριτικά της Peugeot και ένα πολυμορφικό μοντέλο με τα διακριτικά των Opel/Vauxhall.
Στη συνέχεια αναμένεται ένα επίσης πολυμορφικό μοντέλο το οποίο θα μοιραστεί στις Peugeot, Citroen και Opel/Vauxhall, ενώ προβλέπεται και η εξέλιξη μιας επίσης κοινής πλατφόρμας που θα φιλοξενήσει μικρομεσαία μοντέλα για όλες τις παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες και τα οποία θα διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και θα διατεθούν στην Ευρώπη.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, στόχος είναι η εξέλιξη υψηλών επιδόσεων και μικρού κυβισμού αποδοτικών βενζινοκινητήρων τη βάση για τους οποίους θα αποτελέσει το πρόγραμμα εξέλιξης κινητήρων της PSA/Peugeot-Citroen “EB”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καρπός του συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Peugeot 208 που απαρτίζεται από μηχανικά σύνολα 1,0 και 1,2 λίτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.