Οι ελεγκτές εξοργίστηκαν γιατί η ιδιωτικοποίηση μετατέθηκε το 2013
"Η" 28/1
Share
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ευρωπαϊκή ημέρα Προσωπικών Δεδομένων
Εν ψυχρώ δολοφονία για βοσκοτόπι
Τραγωδία στον Αστακό
Τοκογλυφία: Από τον Σόλωνα στα κυκλώματα της Β. Ελλάδας
Παπάς και επίτροπος έσκαψαν στο ιερό για λίρες
Βαρύς χειμώνας μέχρι την Πέμπτη
Σε συνέχειες το σίριαλ των συλλήψεων του Λ. Γαβαλά
Στο Κατάκολο το πλοιάριο με τους 100 λαθρομετανάστες
Εξαρθρώθηκαν δύο εγκληματικές οργανώσεις
περισσότερα »
Της Μαρίας Μόσχου
Την άμεση ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαίτησαν χθες οι ελεγκτές της τρόικας κατά τη συνάντησή τους με τον υπουργό Υποδομών Μάκη Βορίδη. Η νέα απαίτηση μπήκε στο τραπέζι καθώς έχει τεθεί θέμα κρατικών ενισχύσεων της εταιρείας. Ο υπουργός, αμέσως μετά τη συνάντηση (που θεωρητικά γινόταν για το νομοσχέδιο για τα ταξί), τόνισε ότι αν και η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί θέμα δευτερεύουσας σημασίας για το υπουργείο, καθώς ανήκει στην αρμοδιότητα του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, ενδιαφέρει πολύ γιατί εμπλέκεται σ΄ αυτό και το ζήτημα των κρατικών ενισχύσεων. «Γι΄ αυτό η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να δώσει απαντήσεις», είπε ο κ. Βορίδης.
Αν και η ελληνική κυβέρνηση είχε προγραμματίσει την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας στα τέλη του 2013, την Πέμπτη το βράδυ η τρόικα άνοιξε το σχετικό φάκελο.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχει εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον για την εταιρεία που πραγματοποιεί το εμπορευματικό και το επιβατικό έργο του ΟΣΕ, η Λέιλα Φερνάντες, στέλεχος του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας, απαίτησε την άνευ όρων ιδιωτικοποίησή της.
Ο ειδικός γραμματέας ΔΕΚΟ και Αποκρατικοποιήσεων Γ. Κυριακός σημείωσε ότι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας έχει προγραμματιστεί για το τέταρτο τρίμηνο του 2013, οπότε και τα οικονομικά αποτελέσματά της θα είναι καλύτερα. Η αντίδραση της κ. Φερνάντες φαίνεται να ήταν έντονη. Ζήτησε νέο επιχειρησιακό και βιώσιμο σχέδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να εγκριθεί από την Κομισιόν, σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία θα πρέπει να πωληθεί άμεσα! Η προσπάθεια στελεχών της κυβέρνησης να υπενθυμίσουν ότι η Κομισιόν έχει εγκρίνει και άλλα επιχειρησιακά σχέδια σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, όπως της Deutsche Bahn, χωρίς να χρειαστεί να ιδιωτικοποιηθούν, προκάλεσε ακόμα περισσότερο την εκπρόσωπο της τρόικας, η οποία φέρεται να απάντησε: «Η Γερμανία δεν έχει Μνημόνιο»! Την αντίδραση της τρόικας φαίνεται να προκάλεσε το γεγονός ότι η ιδιωτικοποίησή της ενώ είχε αρχικώς προγραμματιστεί για το 2011 μετατέθηκε για το 2013. Αντικείμενο συζήτησης έγινε και η ιδιωτικοποίηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων.
ΟΑΣΑ
Στη διεκδίκηση συνολικών οφειλών 80 εκατ. ευρώ των υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ αναμένεται να προχωρήσει σύντομα ο υπουργός Υποδομών. Με την προτροπή της τρόικας, ο κ. Βορίδης φαίνεται έτοιμος να βάλει τέλος στα χρέη του ΟΑΣΑ από τη διάθεση των καρτών απεριορίστων διαδρομών και από τα πάσο που δίνονται σε δικαιούχους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.